Heart Chat Bubble

Godmorgon :)

Lördag idag :D Idag ska jag, mamma, syrran och bäste Feffe till lager 157 <3 Sedan ska jag och Feffe till stallet. <3 En grym dag helt enkelt. Donna hoppades igår.. Hon bockade tre gånger men flög bara av en ;) Haha skadade i alla fall mig inte. Herregud vad hon kan hoppa alltså. Hon Hoppade säkert 70 över ett 50 hinder, knasponny ;) Idag står en lugn skritt tur på schemat eventuellt barbacka :) Får se hur hon är :). Felicia kommer vid 10 så vi åker väl strax där efter :) Ska försöka slänga in något inlägg under dagen om det finns nätverk. Annars bloggar jag ikväll. Kommer även upp ett tidsinställt idag så håll koll :) <3

/My <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback