Heart Chat Bubble

Dag 21- När jag var liten

Jag började rida när jag var ganska liten, inte jätte liten men inte jätte gammal heller, jag började när jag var 5. Det var då jag började rida regelbundet. 
 
Jag och Melon på bilden:
Jag började ute i Hittarp bestämt Sperlinge (HIRK). Där jag red i 5 år. Ju längre tiden gick fick jag rida svårare och mer avancerade hästar. Jag kom dock inte upp till de mest avancerade.
 
När jag var mindre drömde jag om att bli likaa duktig som grupperna som fick sina hästar "på tyglen". Det såg så fint ut. Nu när jag får de flesta hästar på tyglen (måste ju skryta lite (; ) så har man nya mål. T ex. att tävla upp Donna så hon kommer gå SM om några år. 
 
/My <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback