Heart Chat Bubble

Tja ;)

Hej! På väg hem från stallet. Efter ett jätte bra pass på Donna :D Vi har en gräspaddock som ej är inhängad. Jag började i lina med Linn som linförare. I skritt och trav. Jobbade med att få henne att förstå hjälperna för att "gå i form". Hon förstod efter ett tag och gick super bra. Sedan red jag själv efter Wag på fyrkanten. Sedan red jag och Emma ut. Jag på Donna och Emma på Wag. Första gången vi är ute utan Linn. Gick jätte bra. :) Imorgon rider jag ut med pappa. ( Pappa går, jag rider) Ska även longera Amigo. :)

Ny header kommer upp snart. En tjej gör den och lägger in. :) Så den kommer nog upp imorgon eller ikväll :) Längtar! Bloggen behöver fräschas upp ;)

/My <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback