Heart Chat Bubble

Svar fårgestunden :)

Fick några frågor :)
Vad kosta Donna? Inte säker men tror runt 13000 :)

Vad är ert mål ihop? Oj mitt långsiktiga mål är att tävla SM med henne om några år. Just nu är målet att komma över lite hinder.
Kommer du ha en häst efter/samtidigt som Donna ? Jag tror och hoppas på det :) Men tror iså fall det blir efter Donna.
Hade du kunnat blogga med någon annan ? Vem? Tror inte det trivs att blogga själv.

En person du saknar/träffa mer/snygg tjej/ Svårnårlig (tjej som du vill ha uppmärksamhet av) tjej ? ???

Kan du börja tävla Donna ? :)
Jag ska börja tävla henne när vi är säkra på hemma plan :) Vi har just nu ridit in henne och vi ska ut på några pay and jumper i vår :)

Länka en häst du skulle vilja köpa! Oj nu vill jag inte ha någon annan häst än Donna ;)
Vilken häst är svårast att rida av Donna, Amigo eller Wag ? Wag har psyke som jag vet inte vad därför kräver hon mest.
This or that
Donna/vänner- Båda
Amigo/Wag- Wag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback