Heart Chat Bubble

Stora bloggar.

En stor blogg är det nog många som drömmer om. Men vad innebär egentlig att ha en stor blogg? Är det att få många kommentarer, många läsare, snygg header?
 
Jag gillar bloggar som innehåller intressanta och struktuerade inlägg. Inte där man sätter text och bilder här och där utan text för sig och bilder för sig t ex. Jag gillar även när folk lägger ner tid på sin blogg. Inte bara slänger in ett inlägg då och då. Folk som slänger in ett inlägg när de känner för det tappar fler och fler läsare.
 
För mig är en stor blogg där du har många läsare som tycker om det du gör. En stor blogg behöver du inte länka varje dag för att få besökare. Det tar tid att bygga upp en sådan blogg men det är möjligt! Jag kämpar! Ni kämpar! ALLA kämpar för att få upp bloggen. Men alla lyckas inte. OM jag nu håller mig fast på blogg.se och bloggar på samma blogg så tror jag att det är möjligt att få upp den. Men det är inte lätt! 
 
Jag mår bra av att blogga, ett sätt att skriva av sig. Jag skriver inte just om mina problem och så men jag skriver mer vad som kommer. Det är inte alltid lätt att variera sig. Jag går upp på morgon och skriver ett inlägg om dagen  sedan gör jag vid mig för skolan. Hinner jag skriver jag ett inlägg om allt möjligt i bland stallet osv. Sedan i skolan slänger jag kanske in några korta inlägg och sedan när jag kommer hem skriver jag vad jag har gjort och vad jag ska göra. Sedan på kvällen så skriver jag bara för att jag har lust. 
 
Till en stor blogg är det ett stort plus om man har snygg header men absolut inget måste såklart. Vill man köra på det stilrena gör man det eller om du kör det detaljerade, det bestämmer du själv. Ett till tips är att matcha headern med designen. Det gör det stilrent och snyggt.
 
Nu vill jag tacka er för ni tog er tid att läsa detta <3 
 
Vill att ni ska veta att ni är guldvärda. Ni kanske inte tror det men att logga in och se ett nytt besöks rekord är helt magiskt. <3<3 Tack för just du läser min blogg <3
 
/My <3
 

Kommentarer
Postat av: En där ute

Vi som tackar dig :-)

2013-01-15 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback