Heart Chat Bubble

My friends <3

Mina vänner betyder allt för mig <3 Utan de är jag hjälplös. Mina vänner finns alltid där börjar behöver dem. Jag skrattar och gråter med dem. Jag vågar vara mig själv. Jag har själv blivit sviken en del gånger och vet hur ont det gör.

Mina allra närmaste vänner vet nästan allt om mig. Vilket säger att jag litar på dem till 110%. Dem skulle aldrig berätta något jag inte vill. Skulle de det så skulle de bara vara falska vänner. Men mina äkta vänner står vid min sida.

Det huvudsakliga är att man är trevlig mot alla. Är man trevlig så är de ofta trevliga tillbaka.

När jag började på Kubik kände jag ingen! Men jag började ta kontakt med folk, hur pinsamt det än var. Och nu har jag världens underbaraste vänner. Vågar jag, vågar ni.

Jag lovar det är inte så farligt att fråga tex. Kan jag få vara med er på rasten? Vad är det värsta som kan hända?
Tänk alltid vad är det värsta som kan hända? Ofta när man tänker så så blir det mycket enklare att fråga.

/My <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback