Heart Chat Bubble

Hej!

Bloggningen är seg nu vet inte varför ;) Idag har jag ridit ut på Wag och letat ridvägar och galoppat :) Kom runt 11.30 och tog in Wag och red ut på henne. Började att skritta på lång tygel och sedan tog jag tyglarna men skiter i formen när jag rider ut. :) Sedan joggade jag i gång henne. Red på vägen innan vi skrittade mot galoppstigen travade upp, galopp ner, galopp upp. Sedan red jag vänster till en längre sträcka och galopperade upp och ner. Sedan travade jag av och skrittade sedan hem. :) Jag mockade till Donna och tog in henne ( hovslagaren verkade henne för mycket, så hon har skor fram men tappat en) Idag var det så illa så att hon inte kunde gå ute :( Hon fick gå ute 9-13 :( Imorgon skor vi henne både fram och bak. Ska bli skönt när hon inte är ömfotad längre.

Har gäster nu så bloggar senare. :*

/My <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback