Heart Chat Bubble

Hallå :)

Godmorgon bloggen! Idag ska jag rida Wag och sedan kommer Donnas upf. och hälsar på :). Jag ska vara i stallet klockan 14 så har "lite" sovmorgon ;) Uppfödaren kommer inte förrän 19. Igår red jag ju ut Donna själv första gången vilket gick jätte bra. Stenar och vatten är lite läskigt. ;) Konstig ponny. Red i ca. 30 min bara för att det var första gången. Sedan skulle jag lina Amigo men det gick inte jätte bra... Han bockade och drog iväg så Linn fick longera honom bara för att få honom att lugna sig. Sedan joggade jag han i höger varvet sedan var det bra med det. Imorgon ska vi tömma i gamla stallet och sedan ska jag rida Rocket igen. :) Ska bli jätte kul. Tack Pethra för att jag får rida honom. <3<3

Igår så beställde vi en ny väst till mig. En flexi black/back ;) Sedan åkte vi till hööks och köpte senskydd och b-vitamin. Donna ska ha senskydden för nästa vecka ska vi börja hoppa in henne :D B-vitaminen ska Linn få :) Men nu måste jag gå. Bloggar mer sedan.

/My <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback