Heart Chat Bubble

Godmorgon ;)

Börjar vanlig tid idag (8.20) och börjar med SO. Idrott sen och efter det Bild. Sedan lunch, matte, svenska och svenska. Första idrotten och bilden denna terminen.

I eftermiddag ska jag bara vara hemma och plugga lite för historia provet v. 9 :) Lika bra att börja i tid så behöver man bara repetera precis innan. :) Ska även plugga engelska glosorna till imorgon.
Inga hästar idag alltså :(


Imorgon går vi till 13.15 och sedan ska jag till optikern 15 sedan stallet runt 16 <3 Ska mocka osv. :)

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer men jag bloggar när jag vet :)

/My <3


Kommentarer
Postat av: Namn

Kan du inte skriva något annat än vad du gör, typ filmer när du rider ? Djupa texter om vänner (eller något) frågestund. Du skriver samma hela tiden, kul blogg :) ska börja följa den om du skriver något nytt :P

2013-01-12 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback