Heart Chat Bubble

Godmorgon :)

Ska cykla om 25 min :P Har SO, Idrott, Bild, Lunch, Matte, Svenska x2. Helt okej dag. I eftermiddag ska jag plugga glosor och baka tårta ;). Sedan är jag ledig. :) Inget stall idag men imorgon :)

I går jobbade jag och Donna med ledarskaps övning. Skritten, traven och halten sitter på lös lina. :) Det är kul att tänka att jag är den som utbildat henne från grunden. Jag har hanterat henne och gjort henne till den ponnyn hon är idag. Faktiskt lite stolt ;). Ett tag var jag den enda som fick sätta grimma på henne <3 Det låter kanske litet för er men för mig var det en bekräftelse att hon litar på mig. <3 Gud vad jag älskar den ponnyn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback