Heart Chat Bubble

Godmorgon :)

Idag ska jag till skolan från 9.35-14.50. Enkel dag :) Sedan hem och plugga. Stallfritt idag alltså. Var i stallet igår och hälsade på ponnyn. Tjockisen... .-. Haha.

Från och med nu kommer jag satsa här till 100%. Uppdatera minst 2 gånger om dagen är mitt mål fram till Feberuari. Har en liten plan för bloggen. Ska ha en tävling. Skriver det senare :) Ska fixa priser först bara ;) Den kommer gå ut på att du ska kommentera mina inlägg och den som kommenterar mest vinner :) (OBS. Endast EN kommentar per inlägg) Så börja nu :)

/My <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Riktigt bra blogg :D hoppas du nt glömt mig!

Svar: Tack :) Klart jag inte har ;D
pysenmysen.blogg.se

2013-01-23 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback