Heart Chat Bubble

Dag 18- Känslor

När jag tänker ett inlägg där man skriver om känslor, ser jag framför mig att man lägger upp en bild till varje känsla men har ingen anning. Jag gör så i alla fall och skriver lite varför bilderna gör att jag känner så osv. Hoppas det blir bra :)
 
Glad:
Min fina ponny gör mig glad <3 Hon betyder hur mycet som helst och när jag ser henne lyser hela min dag upp <3 Det går inte en dag utan att jag tänker på henne <3 Speciellt inte när jag inte träffar henne. Hon är den finaste, underbaraste, snällaste, duktigaste... fyll i resten själv, ponnyn som finns <3 En liten liten gnäggning gör hela dagen <3<3

 
Ledsen: Djurplågeri. För att om ett djur tex. gör fel ska djuret inte bestraffas
 
Arg: Djurplågeri. -ll-
 
Det är de jag hinner beskriva nu ses sen :) 
 
/My <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback